فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره مدیریت متمرکز کافی نت

اختصاصی از فی ژوو تحقیق درباره مدیریت متمرکز کافی نت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره مدیریت متمرکز کافی نت


تحقیق درباره مدیریت متمرکز کافی نت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:14

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

مدیریت متمرکز کافی نت

باتوجه به سوالات بسیاری که در مورد مدیریت کافی نت و مشکلاتی که ممکنه در یک کافی چه به صورت عمدی و یا غیر عمدی پیش بیاید تصمیم گرفتیم که یک مقاله در مورد مدیریت کافی نت بنویسیم که هم مطالب یکجا باشه و هم سوال های تکراری پرسیده نشه .مثل همیشه این نوشته صد در صد کامل و بی عیب نیست و از دوستان خواهش می کنم کمک کنند تا بشه کاملترش کرد.
این توضیحات برای یک کافی نت با سیستم های زیر 20 تا توصیه می شه و برای تعداد بیشتر باید از روش های دیگه ای استفاده کرد. که اگه عمری باقی موند راجع به اون هم صحبت می کنیم.
برای شروع باید از قبل همه سیستم ها (
Server و Client ) و شبکه از لحاظ سخت افزاری نصب شده باشند و کلاً هیچ مشکل سخت افزاری وجود نداشته باشه و همه کامپیوترها با همدیگه ارتباط داشته باشند.(البته همه اینکارها از قبل انجام شده و شما الان کافی نت دارید و یوزرها دارند کار می کنن ولی خوب محض احتیاط)

اول کلاینت ها رو تنظیم میکنیم و بعد سراغ تنظیمات سرور می رویم.البته این کارها رو فقط روی یک سیستم انجام بدید بعد که یک سیستم رو کاملا تنظیم کردیم به راحتی تمام تنظیمات رو در عرض 5 دقیقه به کامپیوترهای دیگه منتقل می کنیم.

1-سیستم رو طوری پاریشن بندی کنید که سه تا درایو بیشتر نداشته باشه یکی برای نصب ویندوز یکی برای نگه داشتن نرم افزار ها و یک هم برای اینکه یوزرها فایل ها و دانلود هاشون رو توش نگه دار ی کنند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره مدیریت متمرکز کافی نت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.