فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد نگاهی به کف اقیانوس

اختصاصی از فی ژوو تحقیق در مورد نگاهی به کف اقیانوس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد نگاهی به کف اقیانوس


تحقیق در مورد نگاهی به کف اقیانوس

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه15

فهرست مطالب

نگاهی از نزدیک به کف اقیانوس

 

جریانها : رودخانه های داخل اقیانوس       

 

برای اجتناب ازایجاد سرو صدا امیدوار بودند به همراه جریان به دریای مدیترانه داخل و ازآن خارج شوند. و البته معدودی ازآنها موفّق به این کارشدند.

 

اززمانی که انسان با کشتی سفرخود را برروی دریا آغاز کرد، امواج خروشان گاه او را مجذوب می ساختند و گاه موجب هراسش می شدند و امواج آبی مایل به سبزکه به ساحل برخورد می کنند وی را از لذّ ت لبریزمی سازند و امواج سیاه خروشان به هنگام طوفان که تا انتهای دکل کشتی بالا می آیند، وی را به هراس می افکنند.

 

او درمقابل منهدم کننده ترین امواج، یعنی امواج جذرو مدّی که توسط زلزله های زیردریا ایجاد می شوند، تسلیم است. انسان میان بالا آمدن و پایین رفتن امواج، که آن را جذرو مد مینامیم، ریتم و هماهنگی خاصّی را احساس می کند.

 

بیشترامواجی که می شناسیم دراثروزش باد برروی آب، پدید می آیند. باد موجب می شود که آب دریا بالا و پایین برود، امّا برعکس آنچه به نظرمی رسد، آن را زیاد به جلو نمی راند. وقتی موجی روی دریا می پیچد، آبی که به هم می زند، فقط اندکی به جلو می آید. هرذرّه ای ازآب که به وسیله ی یک موج به سوی بالا حرکت می کند فقط اندکی به جلو رانده می شود؛ سپس به پایین می رود و دوباره تقریباً به همان جایی که شروع شده بود، بر نمی گردد. دراین ضمن، خود موج حرکت می کند تا ذرّات دیگر آب را با شدّت تکان دهد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نگاهی به کف اقیانوس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.