فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد فناوری اطلاعات

اختصاصی از فی ژوو تحقیق در مورد فناوری اطلاعات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد فناوری اطلاعات


تحقیق در مورد فناوری اطلاعات

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه9

فناوری اطلاعات

واژه‌نامة آکسفورد در برابر واژة انقلاب می‌نویسد: یک دگرگونی کامل، واژگونی اوضاع (مانند نمونة) انقلاب صنعتی، تردیدی نیست که انقلاب صنعتی اثرات عمیقی روی انسان، خانوادة‌ او، و محیط کار، لباس، غذا، و حتی نحوة تولد و مرگ او به جای گذاشته است. اثرات اجتماعی کامپیوترها کمتر از اثرات انقلاب صنعتی نبوده است.

اگر «مارشال مک لوهان»‌ امروز زنده بود، حتماً‌ می‌گفت: بله، این همان دهکده‌ای است که می‌گفتیم، دهکدة ‌جهانی. کامپیوتر، ‌اینترنت، ماهواره، شبکه‌های کامپیوتری، و تلفن همراه و فناوریهای مانند آنها دهکدة‌ جهانی را عملاً ‌به وجود آورده‌اند. ساکنان هر خانه‌ای که این فناوریها را در اختیار داشته باشند که در حال حاضر بسیاری از خانه‌ها (همین خانه‌های خودمان در ایران) آنها را در اختیار دارند ‌در این دهکده زندگی می‌کنند و از کوچکترین خبر در دوردست‌ترین نقاط دنیا بلافاصله آگاه می‌شوند اگر خبر را یک رویداد شگفت‌انگیز بدانیم.

بسیاری از شرکتها و مؤسسات کشور عزیزمان ایران هم وارد این دهکده شده‌اند. به عنوان نمونه، به نحوة ابلاغ دعوتنامة‌ یکی از کارخانجات خودروسازی کشور به یک مشتری ـ‌ که خودرویی را پیش خرید کرده است توجه کنید:

مشتری از طریق پایگاه وب و شماره‌ای که به او داده‌اند می‌تواند دریابد که قرارداد او در چه مرحله‌ای است. هر وضعیت جدیدی در قرارداد، مثلاً‌ خبر ارسال دعوتنامه،‌ در شبکه کامپیوتری شرکت ثبت


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد فناوری اطلاعات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.