فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق در مورد تاسیسات گرمایی

اختصاصی از فی ژوو دانلود تحقیق در مورد تاسیسات گرمایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق در مورد تاسیسات گرمایی


دانلود تحقیق در مورد تاسیسات گرمایی

فرمت فایل : ورد و قابل ادیت و ویرایش ، لینک دانلود پس از پرداخت به ایمیل ارسال میشود

بخش اول

تعداد صفحات : 20

تاسیسات گرمایی ، تعویض هوا ، تهویه مطبوع

1-1-3- مبانی معماری طرح

1-1-3- نکات عمومی ( مساحت کاربردی و فضاهای عمل کردی )

براساس نقشه های مرحله اول معماری ، پروژه ایستگاه شماره 2 خدمات شهری با سطح زیر بنای کل 40000 متر مربع ، در شهر مشهد ، واقع در خیابان عرب ساخته خواهد شد . تقسیم فضاها و سطوح بشرح جدول 1-3 می باشد .

2-1-3 شرایط هوای خارج

1-2-1-3- نکات عمومی

شهر مشهد در عرض جغرافیایی 36 درجه و 16 دقیقه شمالی و طول جغرافیایی 59 درجه و 36 دقیقه و در ارتفاع 990 متر از سطح دریا واقع شده است. در حوزه تقسیمات اقلیمی ایران شهر مشهد در اقلیم سرد جای می گیرد، از ویژگی های این اقلیم زمستان های سرد و تابستان های معتدل است. تابش مستقیم آفتاب تابستانی در این مناطق شدید بوده و در سطوح افقی 600 تا 800 کیلو کالری در ساعت در متر مربع انرژی حرارتی ایجاد می نماید. متوسط حداقل دما در زمستان 3- درجه سانتیگراد و متوسط دمای هوا در گـرمترین ماه سـال حدود ده درجه سـانتـیگراد و رطوبت نسبی به طور متوسط حدود 20 درصد می باشد.

2-2-1-3- شرایط هوای خارج

هدف از بررسی شرایط هوا، به دست آوردن مبنایی است که نماینده اکثریت شرایط حاکم در هر فصل باشد. بدیهی است که درجه حرارت های حداکثر و یا حداقل مطلق طی یک سال مشخص و یا احیاناً بدترین شرایط ثبت شده، طی سالیان متمادی یک شهر نمی تواند نمایان گر واقعی شرایط طرح آن شهر بوده و مبنای محاسبات بارهای حرارتی و برودتی قرار گیرد.

انجمن مهندسین تأسیسات آمریکا ASHREA ضمن مطالعاتی که در این زمینه انجام داده است، با مشخص بودن آمار ساعت به ساعت شرائط هوای خارج که بوسیله تجهیزات ویژه فن هواشناسی ثبت شده است ، شرائط زمستانی طرح را در دو گزینه 99 درصد و تابستان را در سه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق در مورد تاسیسات گرمایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.