فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق سرد خانه تحت پوشش آستان قدس رضوی

اختصاصی از فی ژوو دانلود تحقیق سرد خانه تحت پوشش آستان قدس رضوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق سرد خانه تحت پوشش آستان قدس رضوی


دانلود تحقیق سرد خانه تحت پوشش آستان قدس رضوی

مقدمه:

سرد خانه تحت پوشش آستان قدس رضوی = با ظرفیت ton 3000- دارای 17 اتاق- 15 اتاق زیر صفر- 12 اتاق بالای صفر- اتاق بالای صفر جهت نگه داری میوه ها، رب و ... استفاده می شود دارای ظرفیت ton 400- 150 است. درجه ی حرارت میوه جات نسبت به نوع میوه متفاوت است به عنوان مثال برای نگهداری سیب لبنانی برای مدت 6 ماه درجه ی حرارت باید بین 0 تا 5/0 و رطوبت نسبی بین 85 تا 95% باشد. برای سیب عباسی درجه ی حرارت 5/0+0 و مدت ماندگاری 4 ماه است. درصد رطوبت 75 تا 80%- برای گلابی درگزی 65 تا 70% در درجه حرارت c8/0 تا 0 (گلابی نطنز 8/0- تا 0)

فشار ورودی مایع اواپراتور bar 10- 8 است. مایع که عبور می کند فشار شکسته شده و به 5/2 تا 2 بار می رسد.

مرحله سوم: کمپرسور- (دستگاه متراکم کننده). تشکیل شده از 3 قسمت: 1- الکتروموتور 2- کمپرسور 3- سپراتور روغن. فشار مکش کمپرسور بین atm 5/3- 2- فشار خروجی کمپرسور atm 10- 8- درجه حرارت ورودی مکش کمپرسور: c10- 8 زیر صفر- و خروجی کمپرسور: c10- 8 بالای صفر-

مرحله ی چارم: کنداسور: (دستگاه تقطیر کننده) شامل: 1- پرزهای مشبک گاز گرم- 2- دوش های آب- 3- کوئل یا رادیات- 4- شیر بالانس- 5- شیر هواگیری- 6- فن ها. فشار داخل کنداسور بین atm10- 8- درجه حرارت ورودی گاز c100- 80- خروجی گاز مایع برابر با درجه حرارت محیط است.

رطوبت دهی اتاق به وسیله ی سماتیک یا رطوبت زن- به وسیله ی دستگاهی بنام هیدروقمر رطوبت تنظیم می گردد. (از یال اسب استفاده می شود که به صورت ردیفی چیده می شود وقتی رطوبت بالا رود این ها کشیده و باز می شوند و هنگامی که رطوبت کم می شود خشک می شود.) وقتی رطوبت کم و زیاد می شود روی پلاتین اثر گذاشته وآن را قطع و یا وصل می کند-فشار داخل کمپرسور:bar2/3- 3-

سپراتور: در قسمت برگشت از اواپراتور در داخل موتورخانه سپراتور مرکزی را جهت جلوگیری از برگشت هرگونه ذرات مایع از قسمت اواپراتور و هدایت به سمت کمپرسور جلوگیری نماید. ذرات معلق در گاز در داخل سپراتور مرکزی جمع می شود و در شیفت کاری در داخل سیستم تخلیه می گردد. سپراتورها در داخل سیستم وظیفه ی جدا کردن مایع از گاز را انجام می دهند- در سیستم زیر صفر گاز خروجی چون می بایستی به قسمت مکش کمپرسور بالای صفر هدایت شود و درجه حرارت خروجی بالا باشد. گاز داغ از داخل مخزنی بنام اینترکولر- عبور داده تا حرارت گاز گرفته شود و به صورت گاز سرد به داخل مکش کمپرسور بالای صفر برسد-

درهای سردخانه از عایقی بنام پلاستی فرم یا عایق تزریقی- دور درب اتاق های زیر صفر Heater به کار می رود که جلوگیری از یخ زدگی است. عایق پلاستی فرم در اتاق زیر صفر: cm35- 30 بالای صفر cm20- 15.

کف اتاق های سردخانه: 1- ابتدا قیر می ریزیم. 2- عایق گذاشته می شود. 3- مجدداً قیر ریخته می شود. 4- دوباره عایق گذاشته می شود. 5- قیر ریخته می شود. 6- بتن آرماتور ریخته می شود به ضخامت cm10.

دیواره: 1- لایه قیر. 2- عایق. 3- قیر. 4- عایق. 5- تور مرغی (به خاطر اینکه سیمان به عایق بچسبد). 6- سیمان. سقف به همین صورت است و در آخر کار قیر ریخته می شود.

از منبع آمونیاک به دلیل ارزان بودن استفاده می شود- بیشترین نشتی دستگاهها از...

فهرست مطالب:                             صفحه

مقدمه                                         3

درجه حرارت انبار                             7

سیستم تبرید سردخانه                            9

شیرها                                         9

سیستم نور در انبار                            11

اوپراتورهای سقفی                             12

فینهای گاز گرم                               13

بخش بخار                                    16

سالنهای نگهداری میوه جات و مواد غذایی      19

بهداشت انبارها                               21

روشهای آزمایشی در سردخانه                 22

ضدعفونی انبار                               23

 

نوع فایل : WORD

تعداد صفحه :  21


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق سرد خانه تحت پوشش آستان قدس رضوی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.