فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی شرکت مهبار خزر

اختصاصی از فی ژوو دانلود گزارش کارآموزی شرکت مهبار خزر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی شرکت مهبار خزر


دانلود گزارش کارآموزی شرکت مهبار خزر

تاریخچه

شرکت تولیدی فرآورده های گوشتی مه بار خزر در چابکسر کیلومتر 4 جاده قاسم آباد سفلی واقع شده و در سال 1385 تاسیس شده است. اولین محصول تولیدی در این شرکت سوسیس آلمانی و سوسیس کوکتل بوده و تولید اولیه در  حدود 500 -400 کیلو گرم در روز بوده است. در طی دو سال محصولات دیگر به این ترتیب به خط تولید اضافه شد. کالباس لیونر، کالباس خشک ، سوسیس بلغاری ، کالباس مارتا40% مرغ و گوشت، کالباس مارتا مخصوص، کالباس ژامبون 80% گوشت و مرغ، هات داگ 55% ، کالباس مرغ 60%، کالباس ممتاز خشک70%، در حال حاضر تولید روزانه به 6-7 تن رسیده است.

مواد اولیه :

مواد اولیه برای تولید این محصول آب، نشاسته، گلوتن، آرد، یخ، سیر، ادویه، سویا، فلفل دلمه، پسته ، روغن ، تخم مرغ، نگهدارنده که شامل اسید اسکوربیک، بنزوات و نیترات است می باشد.

محصولات خروجی :

محصولات خروجی شامل سوسیس آلمانی گوشت 40% ، سوسیس آلمانی مرغ40%، سوسیس بلغاری 55% ، کوکتل 50%، هات داگ 55% ، کالباس مارتا مرغ 40%، کالباس مارتا گوشت 40%، کالباس مارتا مخصوص، کالباس خشک 60%، کالباس مرغ 60% ، کالباس ممتاز خشک 70%، ژامبون گوشت 80%، ژامبون مرغ 80%، کالباس لیونر .

محصولات خروجی پس از آن که آزمون های میکروبی و شیمیایی روی آنها انجام گرفت وارد بازار می شوند.

مواد اولیه پس از خروج از انبارهای پودری و انبار گوشتی در اتاق توزین بر حسب محصول خروجی طبق استاندارد گفته شده وزن می شوند و سپس توسط واگن ها داخل سالن تولید می شوند و به کاتر منتقل می شوند پس از این که خمیر سوسیس یا کالباس آماده شد توسط گاری به پرکن منتقل می شوند و خمیر را در پوششهای مناسب پر کرده و سپس آنها را روی میله های فلزی زنگ نزن آویزان کرده و روی چرخهای حمل کننده قرار می دهند و این چرخها را به اتاق پخت انتقال داده و می گذرارند تا مدت زمان لازم در حرارت مناسب پخته شوند. زمان پخت و مقدار حرارت بسته به نوع محصول تولیدی متفاوت است. پس از اتاق پخت زیر دوشهای آب سرد قرار می گیرند تا دمای محصول کاهش پیدا کند و سپس به سرد خانه بالای صفر که مربوط به محصول تولیدی است انتقال داده می شوند.

شامل 21 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی شرکت مهبار خزر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.