فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی


دانلود مقاله  تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی

دانلود مقاله  تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی

ص 167

فرمت ورد

مقدمه

تونلسازی در زمینه های سست غیر ریزشی (سخت)

با توجه به زمان انتشار کتاب مرجع ، ترجمه سه فصل اول آن ارائه شده است ، و پیشرفتهای فرآینده

 در تکنولوژی سپرها و روش های حفر تونل ، مؤلف این کتاب بحث را در فصل چهارم با تونلسازی درزمینه های سست و روش های تونلسازی سپری ادامه داده است . به بیانی دیگر ، مولف عمر روشهای کلاسیک را پایان یافته تلقی کرده و کاربرد آنها را منسوخ دانسته است .

در اینجا به منظور آگاهی دانشجویان از روش های کلاسیک و سنتی تونل سازی بویژه تونل سازی بخشی سنتی با عنایت به مشاهبت این روش ها با تونل های معدنی از بعضی جنبه ها و طی یک روال منطقی در بیان توسعه هنر تونل سازی ، به اختصار اشاره ای به این روش ها می شود . منابع مورد استفاده در این قسمت عبارتند از :

1-k.SZECHY.The  Art  of Tunnling .  Hungeri   Academy  of  scierce . Budapest .                                                                                                                1966.

2- ژاک ماتیوا و ژان فرانسوا بوگارد (مولفین ) ؛ ابوالحسن و کامبیز هنبیا ( مترجمین ) ؛ روش های کلی اجزا ، بنا های زیر زمینی ، جلد سوم ؛ انتشارات دانشگاه تهران ؛ 1368 .

 

تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی  

به طور کلی مهمترین خطر در تونلسازی در زنمینهای نرم ، تنش زدائی زمینهای بالای قسمت حفاری شده است که با شکم دادن سقف و دیواره های جانبی تونل همراه است . این امر موجب ریزشهای موضعی یا حتی تخریب کامل فضای حفر شده می شود و ایمنی عملیات را فتهل می سازد . این پدیده در صورت وجود آب شدت بیش تری پیدا می کند

در صورت عدم کنترل این پدیده ، علاوه بر مشکلات ایمنی در حین احداث ، می تواند موجب نشست در سطح زمین و در نتیجه وارد آمدن خسارت به تأسیسات ، تسهیلات و ساختمانهای سطحی شود...

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.