فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کتاب پرواز بوفالوها راهکارهای معرفی روشهای نوین مدیریت با فرمت pdf

اختصاصی از فی ژوو دانلود کتاب پرواز بوفالوها راهکارهای معرفی روشهای نوین مدیریت با فرمت pdf دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کتاب پرواز بوفالوها راهکارهای معرفی روشهای نوین مدیریت با فرمت pdf


دانلود کتاب پرواز بوفالوها راهکارهای معرفی روشهای نوین مدیریت با فرمت pdf

به نام یکتا خالق بی همتا 

 

دانلود کتاب پرواز بوفالوها راهکارهای معرفی روشهای نوین مدیریت با فرمت pdf

نام کتاب:پرواز بوفالوها

تعداد صفحات: 30
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

نویسنده : جیمز بالسکو

پرواز بوفالوها

آنچه می خوانید متن فیلمی آموزشی با عنوان  پرواز بوفالوها می باشد که در آن آقای جیمز بالسکو به معرفی روشهای نوین مدیریت پرداخته است. لازم به توضیح است که به دلیل پاره ای ملاحظات نوشتاری متن فیلم با اندک تصرف و تلخیص از نظر گرامیتان خواهد گذشت.

 

میخواهم در مورد تغییرات دنیای کنونی که به شکل چشمگیری برروش کسب و کار تأثیرگذارده است و روش برخوردی که برای باقی ماندن و ادامة بقا در قرن بیست و یکم به آن نیازمندیم، سخن بگویم. من چهل و سه سال است که در بازار کار هستم و سی سال اول آن را دقیقا میدانستم که چه باید بکنم. وظیفه من به عنوان رهبر شرکت و به عنوان مدیر سازمان بسیار روشن بود؛ می بایست برنامه‌‌ریزی، سازماندهی و کنترل می‌‌کردم و مطمئن می شدم که امور به همان شکل که انتظار می رفته انجام شده است. تصمیم گیری در سازمان با من بود. اگر کار خاصی در سازمان می بایست انجام می پذیرفت، باید مطمئن می شدم که فرد مناسب اقدام صحیحی را در زمان مناسب انجام داده است.

این روش در سی سال اول زندگی کاری من کم و بیش جواب داد. سپس حادثه‌‌ای رخ داد که سبب شد در روش هدایت و پیشبرد شرکت و همچنین عملکردم در کلاس هایی که تدریس می کردم و نظارت مشورتی که به افراد میدادم، تجدید نظر کنم مرگ یکی از دوستان همکارم موجب شد تا پرسش هایی را با خود مطرح کنم، به خود گفتم که چرا با این شدت کار می‌‌‌‌کنم؟ چرا این میزان از وقتم را صرف کار میکنم؟ آیا من با این سخت کوشی در صدد ایجاد کار بزرگی هستم؟ یا تلاش من برای ایجاد یک مجلس ختم بزرگ است؟ بنابراین هیچگاه از این تلاش ها لذتی نخواهم برد. آیا من با این شدت تلاش میکنم تا خودم لذت ببرم؟ یا تلاش میکنم زمینة خوبی برای بازماندگانم و جامعه به وجود بیاورم؟

بنابراین تصمیم گرفتم که اوضاع را عوض کنم و این سؤال بسیار مشکل را با خود مطرح ساختم که ................

ادامه .................

قالب بندی:     PDF 

تعداد صفحات30

زبان کتاب: فارسی

نویسنده : جیمز بالسکو

 فایل فوق العاده کامل این  کتاب  آموزشی مدیریت و بازاریابی با عنوان پرواز بوفالوها  به صورت فایل PDF می باشد که می توانید آنرا پس از تکمیل خرید و پرداخت در سایت بانک و ارجاع مجدد به این سایت در اختیارداشته باشید 

به امید موفقیت همه شما دوستان عزیز و با آرزوی اعتلای فرهنگ مدیریت و بازاریابی

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب پرواز بوفالوها راهکارهای معرفی روشهای نوین مدیریت با فرمت pdf
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.