فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه حرفه ای

اختصاصی از فی ژوو پرسشنامه حرفه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل: doc
حجم فایل: 8 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 3

قیمت فایل فقط 5000 تومان

 

دانلود  پرسشنامه

 

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه

 

من توانائی یادگیری جهت تبدیل شدن به یک طراح گل را دارم.(تنظیم گلها برای فروش)

من توانائی یادگیری جهت تبدیل شدن به یک افسر آزمایش را دارم.(نظارت بر افراد آزاد شده از زندان)

من توانائی یادگیری جهت تبدیل شدن به یک طراح برنامه ها برای ماشین آلات و ساختمان را دارم.(طراح فنی)

من توانائی یاد گیری جهت تبدیل شدن به یک مدیر خدمات غذائی در یک رستوران را دارم.

من توانائی یادگیری جهت تبدیل شدن به یک داروساز را دارم.(آماده کردن داروها بر طبق نسخه دکتر)

من توانائی یادگیری جهت تبدیل شدن به یک مدیر واحد استقراض یک بانک را دارم.

 

مقیاس پرسشنامه

 

کاملاً نامطمئنم

نامطمئئم

نه مطمئم

نه نامطمنم

مطمئنم

کاملاً مطمئنم

 

(توضیحات کامل در داخل فایل)

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه حرفه ای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.