فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروپوزال آنالیز ریسک برون­سپاری لجستیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره و شبکه ­عصبی مصنوعی

اختصاصی از فی ژوو پروپوزال آنالیز ریسک برون­سپاری لجستیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره و شبکه ­عصبی مصنوعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروپوزال آنالیز ریسک برون­سپاری لجستیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره و شبکه ­عصبی مصنوعی


پروپوزال آنالیز ریسک برون­سپاری لجستیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره و شبکه ­عصبی مصنوعی

 

 

 

 

 

 

عنوان :  

فارسی

آنالیز ریسک برون­سپاری لجستیک در صنعت کشتی­ سازی با استفاده از تکنیک ­های تصمیم گیری چند معیاره و شبکه ­عصبی مصنوعی

 

انگلیسی

Analyzing the Risk of Logistic Outsourcing using by MCDM and ANN techniques

 

بیان مسأله

دنیای کسب و کار و صنعت با تحولات و دگرگونی­ های متعددی همچون جهانی­ شدن، برون سپاری و ایجاد ائتلاف ­های استراتژیک مواجه است، در نتیجه مدیریت ریسک در فعالیت­ های سازمان­ ها اعم از تجاری و غیر انتفاعی اهمیت روزافزونی یافته است. در محیط ­های تجاری مدرن، تولیدکنندگان با فشار روزافزونی برای پاسخگویی به تقاضاها، تطبیق تولیدات با خواسته های مشتریان و افزایش اثربخشی هزینه­ ها روبرو هستند. با افزایش رقابت­های ملی و بین­المللی مشتریان خواهان تنوع بیشتر در محصول و قرارگیری محصول در سراسر کانال توزیع جهت ماکسیمم سازی دسترسی مشتری در حداقل هزینه شدند. در گذشته برای حل مشکلات توزیع، موجودی را در قسمت­ های مختلف در سراسر زنجیره نگهداری می­ کردند. اما طبیعت پویای بازار نشان داد که ذخیره موجودی یک ریسک است و از نظر تجاری سودی را در بر نخواهد داشت. ضمن اینکه عادت­ های خرید مشتریان پیوسته تغییر می­ کرد و رقبا نیز مرتباً افزایش می ­یافتند. بنابراین تغییرات موجودی شرکت می ­توانست اشتباه برآورد شود که در نتیجه هزینه موجودی شرکت­ ها وقتی که سرمایه آن ها وابسته به موجودی است نمی توانست کاهشی را در بر داشته باشد. برون­سپاری بدست آوردن منابعی است که سازمان از کمبود آن رنج می­ برد (Tsai et all, 2011).

توسط انجمن مدیریت لجستیک تعریف غیرنظامی از لجستیک، بدین شرح آورده شده است: لجستیک بخشی از فرآیند زنجیره تأمین است که برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل موثر و کارای جریان و انبارش کالاها، خدمات و اطلاعات مرتبط را از نقطه مبداء تا نقطه مصرف به عهده دارد تا نیازمندی‌های مشتری برآورده شود. هدف نهایی لجستیک کسب بیشترین سود، که کپری و میندل آن را تفاوت بین درآمد کسب شده از مشتریان و هزینه تمام شده لجستیک تعریف کرده اند، می ­باشد (Chopra & Meindl, 2007). برون­سپاری لجستیک از موضوعاتی است که در سال­ های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. چرا که بسیاری از پروژه ­های لجستیک در درون سازمان ­ها به شیوه برون­سپاری انجام می­ شود. از طرف دیگر نرخ شکست این گونه پروژه ­ها نیز بسیار بالا است. بدیهی است، با توجه به شرایطی که در فضای کسب و کار کشتی ­سازی موجود است و تأثیر بالایی که متغیرهای خارجی در فرآیند تولید و رقابت صنعتی دارند؛ امکان زیادی برای بهبود در عملکرد این صنعت وجود دارد. در حقیقت، گام بعدی در توسعه این صنعت شناسایی و کنترل ریسک ­های برون­سپاری لجستیک و افزایش بهره ‏وری و بازدهی در تولید است. در چنین شرایطی، متأسفانه شرکت‌های کشتیرانی داخلی، همچنان تمایلی برای ارائه سفارش به داخل کشور از خود نشان نمی‏ دهند و همواره ریسک‌های موجود برای ساخت کشتی در کشور را بعنوان مانعی برای عقد قرارداد مطرح می‌سازند. این در حالی است که  مشاهده می‏‌کنیم، مخاطرات سفارش به کارخانجات خارجی نیز در حال حاضر، افزایش یافته و ایشان با تکیه به برخی قوانین و مقررات داخلی کشورهای خود، حتی به توقیف کشتی‌های ساخته‌شده و در حال ساخت ایران اقدام می‌کنند. به همین علت صنعت کشتی­ سازی استان .................  مورد مطالعه قرار گرفته است تا با شناسایی ریسک­ های برون­ سپاری لجستیک این صنعت، عوامل موثر در موفقیت مدیریت ریسک برون­سپاری لجستیک به منظور کمک به مدیران در کنترل ریسک و پیشبرد اهداف، معرفی گردد. به دلیا اهمبت فراوان آنالیز ریسک در صنعت کشتی ­سازی، در تحقیق حاضر از سه روش FAHP، FVIKOR و ANN برای رتبه­ بندی ریسک ­های برون­سپاری لجستیک استفاده شده است تا با مطالعه تطبیقی این تکنیک ­ها، تفاوت­ ها و شباهت­ های موجود در نتایج معین گردد.

 

فهرست مطالب:

  • بیان مسأله
  • پیشینه پژوهش
  •    پژوهش های داخلی
  •    پژوهش های خارجی
  • قلمرو پژوهش
  • سوالات پژوهش
  • اهداف پژوهش
  • مراحل روش پژوهش
  • مدل مفهومی پژوهش
  • زمانبندی اجرای پایان‌نامه
  • منابع
  •    منابع داخلی
  •    منابع خارجی

 

 

تعداد صفحات:     8

نگارش حرفه ای و آماده استفاده

 


دانلود با لینک مستقیم


پروپوزال آنالیز ریسک برون­سپاری لجستیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره و شبکه ­عصبی مصنوعی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.