فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله در مورد طرح ، عملکرد ، و اجرای سیستم شخم زنی ( گرنتی )

اختصاصی از فی ژوو مقاله در مورد طرح ، عملکرد ، و اجرای سیستم شخم زنی ( گرنتی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد طرح ، عملکرد ، و اجرای سیستم شخم زنی ( گرنتی )


مقاله در مورد طرح ، عملکرد ، و اجرای سیستم شخم زنی ( گرنتی )

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه34

 

بخشی از فهرست مطالب

“طرح ، عملکرد ، و اجرای سیستم شخم زنی ( گرنتی ) : آزمایش در زمینهای قابل کشت ”

 

1-3 اهداف

 

2-2- انتقالات نیرو و نظارت ها :

 

2-3- پیوستگی ابزارهای پیوندی ( به هم مرتبط ) :

 

2-5- دروگرهای غله و حبوبات

 

3- مراحل برآورد / ارزیابی :

 

4- آماده سازی ماشین شخم زنی اولیه

 

4-1-خصوصیات وسیله نقلیه

 

دورنمای بسط و گسترش دستگاه شخم زنی کشاورزی دو چرخ ، ارزیابی وسیر تکاملی اش به یک دستگاه تجارتی و بازرگانی ، ارائه شده است . جزئیات چهارچوب اصلی ، انتقال ، آلات و افزار متعلقه و اتصالات و سیستم های کنترل این وسیله نقلیه ، مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده اند و اجرای آن نیز مورد بررسی قرار گرفته شده است . تاثیرات متقابل خاک و محصول ، در مورد سیستم های شخم زنی ، ارائه شده است .

 

یک نسبت متوسط قدرت به وزن 15 کیلو وات ( 15 هزار واتی ) ، جهت بهره برداری مناسب ، توصیه شده است . برای ابقاء استحکام این وسیله نقلیه ، تناسب وزن نسبت به شتاب چرخهای آن در وسایل نقلیه چرخی غیر قابل راندن ، نباید متجاوز از 25 : 75 ، باشد . ذخیره انرژی کشت ، تا بالای 70 درصد و با از بین بردن همه موانع از محیط های زراعی و مقاومت در عوامل شخم زدن ، می بایست تا بیش از 50 درصد ، تقلیل یابد .

 

تراکم قراردادی ، مقدار حجم متراکم را افزایش می دهد و در مقایسه با عملکردهای تراکم صفر ، استحاله را کاهش می دهد . محصول اشکال دار بهاره در سال 1991 ، در یک منطقه خاک رس / منطقه محلی ، تا حدود 75 درصد زیر صفر ، در مقایسه با تراکم / حجم قراردادی ، وبا تعیین یک مقدار محصول گندم مشابه در زمستان ، که در سال 1990 بدست آمده بود / برداشت شده بود ، افزایش نشان می داد .

 

در نتیجه ساخت چنین دستگاههای مهندسی مناسب ، این ماشین ها ، قادر به انجام بیشترین بهره وری ها در یک مزرعه می باشند و همچنین مزایای عمده ، با وجود سیستم های تراکتور مادر بسیاری جهات بهره وری و عملکردهایشان ، توصیه می شود . تاًثیر پایداری این جنبش پیشرفتی اصلاح شده / بهبود یافته ، بر نیازهای کاربردی شیمیایی ، به خوبی کشمکش های مفید و دقیق امکانات تطبیق داده شده ، توسط ماشین های شخم زنی ، محدود و مشخص شده است .

 

1 مقدمه

 

1-1 تعریف سیستم گنتری ( ماشین شخم زنی )

 

شاید یکی از ساده ترین تعاریف این دستگاه ، تعریفی است که توسط تیلر ، در مقاله ای که در سال 1991 ، نوشته است ، یعنی “ یک چارچوب حمایتی / پایه ای / تکیه گاه در هر کار انتهایی / خاتمه کار ، بطوریکه یک فاصله در آن تعبیه شده باشد ” ، شده است .

 

در کشاورزی ، این پایه ها / تکیه گاهها ، در آخر کار ، معمولاً با وسایل نقل و انتقال ، جهت تشخیص و تفاضل یک بستر خاکی ، مجهز شده اند . پیش روی در طبقات خاک ، معمولاً با تفاضل سرعت وسایل نقل و انتقال مثل چرخها  یا خطوط ریلی و جاده ای ، که یک خط سیر دائمی و همیشگی را در یک فاصله مرکزی برابر با اندازه یا ظرفیت شخم زن ، ایجاد می کنند ، صورت می گیرد .

 

 حرکت دادن این وسیله ، خارج از مزرعه ، در صورت نیاز ، معمولاً در یک مسیر ، یا با جک های پایینی که چرخها را حمل می کنند و یا با گردش چرخهای اصلی راندن ، تا 90 درجه ، عملی است و به این ترتیب این وسایل می توانند در یک مسیر قراردادی هدایت شوند / حرکت کنند . ظرفیت های تا حدود3 الی 21 متر ، به ثبت رسیده و بستگی به نیازمندی ها ، عملی بودن و قیمت و ارزش محصول دارد .

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد طرح ، عملکرد ، و اجرای سیستم شخم زنی ( گرنتی )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.