فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بررسی Data Base ابزارهای ارتباط با

اختصاصی از فی ژوو تحقیق درباره بررسی Data Base ابزارهای ارتباط با دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی Data Base ابزارهای ارتباط با


تحقیق درباره بررسی Data Base  ابزارهای ارتباط با

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه31

 

بخشی از فهرست مطالب

مقدمه :

 

1-DCOM,COM

 

                                            ابزارهای ارتباط با DataBase

 

1-1چگونه میتوانیم از COM استفاده کرد؟

 

4-1 ACTIVEX

 

       ADO -2

 

1-2-شئ CONNECTION

 

3-2 تعریف متغیرهای شئ

 

5-2 برقراری ارتباط بوسیله JET Provider

 

استفاده از رخداد WillConnect:

 

استفاده از رویداد RollbackTranscommplete:

 

استفاده از رویداد ExecuteComplete:

 

برنامه هائئ که درزمینه   DATA  BASE   کار می کنند به دو قسمت تقسیم  می شوند.     یک قسمت لایه بیرونی یا  USER INTERFACE (برنامه ای است که معمولا با  برنامه های VISUALای نوشته می شود.)  قسمت دیگر خود DATABASE است که بوسیله یکی از زبانهای  بانکهای اطلاعاتی (که برپایه بانکهای اطلاعاتی رابطه ای (RDBMS)

 

نوشته می شود. قسمت اول یاAPPLICATION  به وسیله زبانVISUAL BASIC  ساخته می شود که وظیفه نما یش گرافیکی, زیبایی, کنترل کاربر و ارتباط با DATA BASE را بعهده می گیرد.

 

اگر چه فناوری ODBC دارای اهداف بزرگ مشابهی است لیکن اجرای آن ساده نیست .بخاطر اینکه ODBCAPI برای برنامه نویسان متوسط کمی مشکل است و طوری ساخته شده است که حتی برای برنامه نویسان پیشرفته نیز ابزار پرزحمتی به حساب می آید . بر مبنای ODBC ، ADO به بوجود آمد که دسترسی به داده های زیادی را ایجاد خواهد نمود.RDO  برای دسترسی   به پایگاه داده از واسط ODBC  استفاده می کند ، و DAO  از موتور  JET   داخلی خود . در حالیکه ADO   بجای آن از OLEDB (پایگاه داده OLE   ) استفاده می کند . OLEDB  شیئ ایست کاملاً جدید برای  اتصال به منابع داده .می توان OLEDB را جانشین ODBC  در اتصال به منابع داده دانست .طراحی داخلی OLEDB دسترسی به منابع داده غیر SQL , را نیز(به همان سهولت دسترسی به داده های SQL ) ممکن ساخته است .

 

در گذشته برای دسترسی به پایگاه های داده راه دور باید از API  هایا درایورهای ODBC  استفاده می کردیم .در اغلب موارد یافتن درایور ODBC مناسب برای منبع داده مورد نظر امکان پذیر است ،  اگر چه این روش مشکلات خاص خود را دارد.در این استاندارد ، درایور ODBC  باید از زبان SQL   پشتیبانی کند، و داده ها نیز بصورت جدول  ( متشکل از سطر و ستون ) سازمان داده شده باشند . اما در برخی موارد چنین ساختاری برای ذخیره کردن داده ها مناسب نیست ، بخصوص داده هایی که دارای ساختار سلسله  مراتبی هستند ، مانند سرویس های دایرکتوری و e-mail .

 

برنامه هایی مثل VISUAL BASIC , DELPHI ,  VC++ با رابطهایی چون COM, DCOM,ACTIVE X به DATA BASE وصل می شوند.ADO‌یکی از ACTIVE X هایی است که با DATABASE ارتباط برقرار می کند.

 

در این برنامه با اسافاده از Objectهای ارتباط با DataBase که در بالا توضیح داده شد به بانک اطلاعاتی SQLServer متصل شده و  با استفاده از قابلیتهای شیء ADO  برای وارد کردن اطلاعات  حسابداری ( اسناد حسابداری ، اطلاعات حسابداری  ، اطلاعات ارز ، … )  و یا برای گرفتن اطلاعات حسابداری  (  ترازهای حساب ، گردش حساب ، نمایش اسناد ، …) با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار نمودیم.

 

در کنار ابزار داخلی   VB  برای گرفتن گزارشات و نمودارهای برنامه از برنامه  CRYSTALL REPORT 9.0  ساخت شرکت آمریکایی SEGATE که دارای جلوه های زیبا و قدرت بالا برای نمایش اطلاعات برنامه است استفاده شده است

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی Data Base ابزارهای ارتباط با
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.