فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل صوتی Subliminals فرکانس مدیتیشن جذب فراوانی پول ورفاه و فرکانس جذب مشتری

اختصاصی از فی ژوو فایل صوتی Subliminals فرکانس مدیتیشن جذب فراوانی پول ورفاه و فرکانس جذب مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل صوتی Subliminals فرکانس مدیتیشن جذب فراوانی پول ورفاه و فرکانس جذب مشتری


فایل صوتی Subliminals فرکانس مدیتیشن جذب فراوانی پول ورفاه و فرکانس جذب مشتری

جذب فراوانی پول رفاه باشید و فرکانس چرخش ثروت مشتری | پنهان مدیتیشن بیت دارای دو گوش. 

داشتن یک طرز فکر قدردانی شما را شادتر، سالم، راضی تر، شما فراوانی را جذب و جذب تجارب بهتر است. 


گوش دادن قبل از خواب به مدت 4 هفته، 90 روز است. 
هدفون مورد نیاز است. 

تصدیق: 
من غنی هستم
من عاشق پول هستم. پول من را دوست دارد. 
 حال حاضر من پول و ثروت را جذب می کنم 
من بسیار خوشحال وسپاسگزار هستم چون پول به سمت من می اید. 
من در حال حاضر بیش از اندازه پول دریافت می کنم

من مایل، آماده و قادر به دریافت پول هستم 
من یک آهنربای پول هستم 
من سپاسگزار برای آنچه که من در حال حاضر و برای همه است که من در حال حاضر دریافت می دارد. 
من بیش از آنچه که من نیاز دارند 
پول در حال حاضر به من از منابع غیر منتظره می آید و من سپاسگزار هستم 
درآمد من در حال رشد است بالاتر و بالاتر می رود
من یک کودک غنی از یک جهان دوست داشتن 
من قدرت برای جذب پول 
من دریافت پول با خوشحالی در حال حاضر 
پول جریان را به من به راحتی 
من معقول با پول هستم و مدیریت آن را عاقلانه. 
من اجازه می دهد درآمد من به طور مداوم گسترش و من همیشه در آسایش و شادی زندگی می کنم. 


دانلود با لینک مستقیم


فایل صوتی Subliminals فرکانس مدیتیشن جذب فراوانی پول ورفاه و فرکانس جذب مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.