فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشور ها‎

اختصاصی از فی ژوو جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشور ها‎ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده

امروز بحث فناور ى­اطلاعات­­­و ­ارتباطات نوین،که تجلى روشن­آن­فضاى‏­تبادل­اطلاعات(فضاى­سایبر)­است.مسئله­جدیدى را با عنوان پاسخگویى‏ به سوء استفاده‏هایى که از فضاى تبادل اطلاعات به عمل مى‏آید پیش روى‏ دانشمندان علوم جنائى قرار داده است. در این پایان نامه­جرایم­رایانه‏ای را ­درابعاد خرد­ و کلان­را مورد بررسى‏ قرار مى‏دهم،  این بحث در قالب دو بخش دنبال مى‏شود.در بخش­اول،پس‏­از­توضیحاتی راجع به تاریخچه جرائم رایانه‏اى،به تعاریف وبرداشت­های مختلف آن پرداخته­وانواع وخصوصیات هرکدام را بیان میکنیم ودربخش دوم مقاله­به محتوای این نوع جرایم گوشه چشمی داریم سپس آثار مخرب جرایم رایانه­ای را به تفصیل توضیح داده ودر ادامه. نحوه پیشگیری ازاین­جرایم وبالاخره در آخر ازجرایم رایانه­ای در­کشورمان بحث خواهیم کرد.من در تلاش بودم که یک پایان نامه خوبی جمع­آوری­کنم بخاطر همین پیگیرکارها و منابع خوبی بودم که در اول باکار پلیس فتا نیروی انتظامی آشنا شدم که خیلی بر اطلاعات­خودم در ضمینه آشنایی با جرایم اینترنتی و دیگر مباحث آشنا شدم پس از آن به انقلاب رفتم که منابعی در این ضمینه پیدا کنم که بتواند در نگارش پایان نامه کمکم کند.

کلید واژه‏­ها:جرم رایانه‏اى- پیشگیرى جرایم رایانه­ای آثار مخرب جرایم رایانه­ای


دانلود با لینک مستقیم


جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشور ها‎
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.