فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق درمورد برنامه نویسی ساخت یافته

اختصاصی از فی ژوو دانلود تحقیق درمورد برنامه نویسی ساخت یافته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق درمورد برنامه نویسی ساخت یافته


دانلود تحقیق درمورد برنامه نویسی ساخت یافته

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 4
فهرست و توضیحات:

برنامه نویسی ساخت یافته

برنامه نویسی شئ گرا

برنامه های ساخت یافته وشی گرا

 

برنامه نویسی ساخت یافته

در دهه 1960 میلادی تولید بسیاری از نرم افزارها با مشکل مواجه شدند زمانبندی تولید نرم افزار به تاخیر می افتاد هزینه ها بالا بود و در نتیجه بودجه تولید نرم افزار افزایش می یافت و نرم افزار تولیدی نیز از قابلیت اعتماد بالایی برخوردار نبوده است. تولید کنندگان نرم افزار به این نتیجه رسیدند که تولید نرم افزار مشکل تر از چیزی است که در مورد آن تصور می شد. تحقیقاتی که برای برطرف کردن مشکلات به عمل آمد منجر به برنامه نویسی ساخت یافته شد. برنامه نویسی ساخت یافته روش منظمی برای نوشتن برنامه ها است و منجر به نوشتن برنامه هایی می شود که خوانایی آنها بالا است تست واشکال زدایی آنها راحت تر و اصلاح آنها آسان تر است.

در برنامه نویسی ساخت یافته برنامه به صورت مجموعه ای از فعالیت ها تصور می شود که باید بر روی داده ها انجام شوند. در این روش هر مسئله پیچیده ای به مجموعه ای از مسئله های کوچکتر تقسیم می شود تا اینکه قابل درک باشند. به عبارت دیگر برنامه نویس سعی می کند رویه هایی بنویسد که نیازمندی های سیستم را برآورده کنند.

برنامه نویسی ساخت یافته روشی موفق برای حل مسائل پیچیده است اما مشکلات خاص خودش را دارد. در این روش داده ها از فعالیت ها (متدهایی) که آنها را پردازش می کنند جدا است. وقتی حجم داده ها زیاد می شود نگهداری آنها مشکل می گردد. هرچه بیشتر با داده ها کار می کنید با مشکلات بیشتری مواجه می شوید.

معروفترین زبانهای برنامه سازی که برای برنامه نویسی ساخت یافته طراحی شدند عبارت اند از : پاسکال و زبان c. پاسکال زبان مناسبی برای آموزش برنامه نویسی است زبان c به دلیل ویژگی های خاص خودش محبوبیت زیادی در دانشگاه ها و خارج از دانشگاه ها پیدا کرده است.

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق درمورد برنامه نویسی ساخت یافته
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.