فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق در مورد اروپا

اختصاصی از فی ژوو دانلود تحقیق در مورد اروپا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق در مورد اروپا


دانلود تحقیق در مورد اروپا

بهترین مکان های دیدنی ایتالیا :

کشور ایتالیا در جنوب اروپا قرار دارد. این کشور چکمه مانند، بنا به دلایلی که در ادامه توضیح می دهیم، یکی از مقصدهای محبوب گردشگران جهان بشمار می آید. این کشور شامل گنجینه های هنری بسیاری می باشد، مهد مد روز جهان بشمار می آید، مناظر خیره کننده، مردم پور شور و غذاهای با کیفیت! ایتالیایی ها از جهت میل و اشتیاق به زندگی شناخته شده اند و این صفت در جنبه های مختلف فرهنگشان نیز مشخص است، از غذاهای لذیذ تا دنیای مد و فشن.

نپال
یکی از شلوغ ترین شهرهای ایتالیا و پایتخت منطقه کامپانیا در جنوب ایتالیا است. این شهر به گردشگرانش وعده ی گنجینه ای از آثار هنری، مکان های تاریخی و همچنین مکانی برای خرید کردن و رستوران های عالی و کلوپ های شبانه را می دهد. ریشه ی بسیاری از غذاهای ایتالیایی مورد علاقه مانند لازانیا، ماکارونی و پارمیگیانا در این شهر است. این غذاها مخصوص این شهر هستند و از مواد ارگانیک همین شهر نیز برای درست کردنشان استفاده می شود.
 
منطقه دریاچه ای ایتالیا
این منطقه در سراسر شمال ایتالیا امتداد دارد. در انتهای مسیر جنوبی بسیاری از دریاچه ها مسطح هستند، اما در انتهای مسیر شمالی کوه هایی واقع شده اند که به عنوان دریاچه به عمق کوه های آلپ می رسد. این مناطق جز مناطق محبوب گردشگران برای بیش از ۱۰۰ سال به حساب می آید که دارای آب و هوای خوب و مناظر زیبا می باشند. گرادا بزرگترین دریاچه ای است که مناظر خیره کننده ای در امتداد شمالی کوهستان برای بازدیدکنندگان به وجود آورده است. کومو نیز با دامنه ی جنگلی خود که درست از امتداد آب رو به افزایش می باشد، به همان اندازه خیره کننده است. در غرب، مگیوره که هنوز محبوبیت زیادی بدست نیاورده، فقط به عنوان یک استراحتگاه زیبا میزبان چند خانواده می باشد.
 
سیسیلی
بزرگترین جزیره ی دریای مدیترانه است که به عنوان منطقه خود گردان ایتالیا شامل چند جزیره کوچکتر می باشد. از طریق تنگه مسینا که ۵ کیلومتر می باشد، از سرزمین اصلی جدا شده است. سیسیل از معابد دره آگریجنتو تا کلیساهای باروک پالرمو غنی از هنر و تاریخ است. کوه انتا بلندترین آتشفشان اروپاست که در این جزیره واقع شده است.

 

 

 

شامل 26 صفحه Word به همراه تصاویر


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق در مورد اروپا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.