فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش تایپ ده انگشتی در یک جلسه

اختصاصی از فی ژوو آموزش تایپ ده انگشتی در یک جلسه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش تایپ ده انگشتی در یک جلسه


آموزش تایپ ده انگشتی در یک جلسه

آموزش تایپ ده انگشتی در یک جلسه

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 3

 

 

 

 

اول از همه من تجربه خودم رو اینجا بیان کنم :

برای یاد گیری تایپ ده انگشتی کافیه از مقاله زیر نحوه قرار دادن دست روی کیبرد و قرار گیری انگشتان بر روی اون رو یاد بگیرید و در ادامه سعی کنید هر روز چت کنید ، برای خودتون خاطره بنویسید ، این روش خیلی به نظرم جالب هست و عملی (چون خودم سرعت تایپم رو مدیون چت کردن در اوایل تایپ فارسی هستم) 

اما حالا میرسیم به مقاله :

 


دانلود با لینک مستقیم


آموزش تایپ ده انگشتی در یک جلسه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.