فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین و جذاب کنم

اختصاصی از فی ژوو چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین و جذاب کنم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین و جذاب کنم


چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم  ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین و جذاب کنم

چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم  ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین و جذاب کنم

30 صفحه

 

چکیده 5

مقدمه: 6

اهداف تحقیق.. 7

بیان مسئله. 8

بیان وضعیت موجود. 9

ملاک ها ونشانگرهای  مربوط به آن. 10

گردآوری اطلاعات (شواهد 1) : 11

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی : 12

- ایجاد انگیزه در دانش آموزان. 14

- مشارکت دانش آموز مهم ترین روش ایجاد انگیزه 15

2- فراهم کردن فضا و محیط آموزشی مناسب.. 15

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی : 16

راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه ابتدایـی.. 17

با هم مطالعه کردن. 17

ارائه نکردن مفاهیم از ساده به پیچیده 18

ضعف در برقراری ارتباط.. 18

بی توجهی به سؤالات دانش آموزان: 19

تجزیه وتحلیل داده ها 20

تفسیراطلاعات.. 21

انتخاب راه جدید به صورت موقتی : 21

ضرورت اجرای طرح. 24

توافق راه حل های اجرایی.. 24

گردآوری داده ها (شواهد2) 25

تحلیل شواهد(2) تأثیراقدام. 26

ارزشیابی واعتباربخشی.. 27

یک پیشنهاد. 28

نتیجه گیری.. 29

منابع: 30


دانلود با لینک مستقیم


چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین و جذاب کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.