فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر با عنوان داده کاوی مفاهیم و کاربرد

اختصاصی از فی ژوو پروژه کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر با عنوان داده کاوی مفاهیم و کاربرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر با عنوان داده کاوی مفاهیم و کاربرد


پروژه  کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر با عنوان داده کاوی مفاهیم و کاربرد

پروژه  کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر با عنوان داده کاوی مفاهیم و کاربرد

با گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات[1] درجهان و ورود سریع آن به زندگی روزمره مردم مسائل و ضرورت­های تازه­ای به­وجود­آمده­است .امروزه انسان توسعه یافته کسی است که به اطلاعات دسترسی داشته­باشد و دسترسی به اطلاعات نه یک ضرورت،که یک قدرت محسوب­می­شود. دراین­میان شهر­ها به عنوان مراکز قدرت انسانی و تمدن­های بشری بیش از پیش اهمیت­یافته­اند. به اعتقاد الوین تافلر، مردم کره زمین تا به امروز سه موج اساسی تحول راپشت سرگذاشته اند :

موج اول، موج انقلاب کشاوزی است که زمان آغاز آن برکسی مشخص نیست.

موج دوم، انقلاب صنعتی است که به دنبال اختراع ماشین بخار در سال  1764آغاز­ شد.

موج سوم یا انقلاب انفورماتیک است که ازسال 1946 که بشر به ساخت کامپیوتر نائل آمده آغاز گشته­است.

اگر در موج دوم سخت­افزارها به کمک انسان­ها می­آمدند، درموج سوم این نرم­افزار­ها هستند که به خدمت بشر می­شتابند و تفکرات و تصورات آدمی را به شکل کدهای صفر و یک و با کمک امواج ماهواره­ای مبادله ­می­کنند.

 در موج سوم، انسان هر روز که بیشتر یاد ­می­گیرد، بیشترمی فهمدکه با حقیقت فاصله دارد .موج سوم راموج خردورزی نیز لقب داده اند زیرا در این عرصه­ها، انسان­ها دیگر فرصت ندارند زیاد با هم صحبت­کنند، همه چیز تعریف­شده و برای هر تعریف، یک کد درنظرگرفته­شده­است.

از سوی دیگر در دنیای به شدت رقابتی امروز، اطلاعات بعنوان یکی از فاکتورهای تولیدی مهم پدیدار شده است. در نتیجه تلاش برای استخراج اطلاعات از داده ها توجه بسیاری از افراد دخیل در صنعت اطلاعات و حوزه های وابسته را به خود جلب نموده است.    
حجم بالای داده های دائما در حال رشد در همه حوزه ها و نیز تنوع آنها به شکل داده متنی، اعداد، گرافیکها، نقشه ها، عکسها،  تصاویر ماهواره ای و عکسهای گرفته شده با اشعه ایکس نمایانگر پیچیدگی کار تبدیل داده ها به اطلاعات است. علاوه بر این، تفاوت وسیع در فرآیندهای تولید داده مثل روش آنالوگ مبتنی بر کاغذ و روش دیجیتالی مبتنی بر کامپیوتر، مزید بر علت شده است. استراتژیها و فنون متعددی برای گردآوری، ذخیره، سازماندهی و مدیریت کارآمد داده های موجود و رسیدن به نتایج معنی دار بکار گرفته شده اند. بعلاوه، عملکرد مناسب ابرداده که داده ای درباره داده است در عمل عالی بنظر میرسد.


و ...
در فرمت ورد
در 101 صفحه
قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر با عنوان داده کاوی مفاهیم و کاربرد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.