فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود وب سایت

اختصاصی از فی ژوو دانلود وب سایت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود وب سایت


دانلود وب سایت

دسته بندی : فنی و مهندسی_ کامپیوتر و آی تی ، تحقیق

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

فهرست عناوین مقدمه 2 ویژگی‌های وب سایت دینامیک 3 مدل مدیریت تولید محتوا ((Content Management System تعریف مدل 4 CMS چیست؟ 7 طریقه ساخت سایت با استفاده از CMS 11 نیازهای شرکت صنایع پایدار 16 نقشه سایت 17 برخی از کد های PHP Administrator(بخش مدیریت) 18 contact(تماس با ما) 19 statistice(آمار گیری) 26 users(کاربران) 30 search(جستجو) 40 login(ورود و خروج) 44 بانک اطلاعاتی(DataBase) نمودار بانک اطلاعاتی ER-D 46نحوه به دست آوردن DataBase 53 فهرست منابع 54 مقدمه سایت دینامیک به سایتی گفته می شود که شرکت بتواند مدیریت کامل بر روی سایت داشته باشد و در صورت نیاز سایت را Update نماید.
این سایت صفحات ثابت ندارد و مدیر سایت می تواند مطالب سایت را ویرایش نماید.
ویژگی‌های وب سایت دینامیک قابلیت‌های کاربردی سایت سایت پیشنهادی شامل ویژگیهایی به شرح زیر می‌باشد: دسترسی متفاوت برای کاربران: به علت دینامیک بودن سایت کاربران مختلف می توانند بنا بر تقاضای خود وارد بخش های مختلف سایت شوند.
سهولت کاربرد: به علت دسته بندی مطالب در صفحه اول (Home Page)، کاربران برای پیدا کردن مطالب مورد نیاز دچار مشکل نمی شوند.
معرفی سایت ها و شرکت های مرتبط در صفحه ایجاد لینک از این سایت به سایت های دیگر جستجوی موضوع: امکان انتخاب موضوع مورد جستجو از طرف کاربران و نمایش محصولات مورد جستجو برای کاربر مشاهده مشخصات و تصاویر کامل محصولات به صورت مجزا در صفحه ای دیگر امکان Update تصاویر و محصولات بوسیله مدیرسایت ایجاد بخش News Letter در سایت و Update کردن آن امکان ثبت نام کاربران در سایت برای ارائه مطالب اضافه به آنها تکمیل فرم نظرخواهی از طرف کاربران و مشاهده آن از طرف مدیرسایت تکمیل فرم درخواست سفارش از طرف کاربران مشاهده درخواست سفارش از طرف مدیرسایت و ارسال Email به مشتری مشاهده تعداد بازدیدکنندگان سایت مشاده ناریخ و ساعت روز مدل مدیریت تولید محتوا ((Content Management System تعریف مدل: تعریف این مدل به شما این امکان را می دهد تا از الگو و ساختارهای مشابه که قبلا ساخته شده اند، برای: درک بهتر از شناخت نیاز درک بهتر از راهبردها درک بهتر از چگونگی !رفع نیازها استفاده نمود.
مدلهای مشابه دارای مزیتهای ذیل خواهد بود: استفاده از تجارب دیگران عدم برخورد با مشکلات پیش بینی نشده حفظ سرمایه و زمان جلوگیری از سعی و خطاهای کورکورانه یافتن ایده های جدیدی که در بوته آزمایش موفق بوده اند و هزاران مزیت دیگر بحث فرهنگی: باید توجه داشت که شناخت صحیح از یک نیاز و طراحی دقیق سیستم مناسب برای رفع آن نیاز، مستلزم فعالیت مستقیم مدیران در تمامی قسمتهای مختلف سیستم است .
درصورت عدم فعالیت مدیران و طراحان، حتی در یک بخش کوچک،

تعداد صفحات : 54 صفحه

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
« پشتیبانی فروشگاه مرجع فایل این امکان را برای شما فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده دانلود نمایید »
/images/spilit.png
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود وب سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.