فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد نقش صنعت جهانگردیو دفاتر خدمات مسافرتی در پیشرفت کشور و اشتغال زایی

اختصاصی از فی ژوو تحقیق در مورد نقش صنعت جهانگردیو دفاتر خدمات مسافرتی در پیشرفت کشور و اشتغال زایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 85

 

تقدیم به پدر و مادری که مهربان ترینند .

سلام به شما که معنای وسیع عطوفتید و راز جاری اشک ، شما که نامتان امید زیستن است و لبخندتان مرهمی برای زخمهای کهنه ام ، بوسه می نهم به دستان پر از مهر و محبت و پر رنج شما و تقدیم می کنم گلهای سرخ باغ عشق را به شما که تندیس عشق ، گنجینه مهر و مظهر محبتید . سوگند به خداوندگار زمین و آسمانها و سوگند به تابندگی دلهای شما با تمام وجود دوستتان داریم .

با تقدیم و سپاس فراوان از شما استاد گرامی سرکار خانم اشرف السادات حسینی که اسوه ایثار و فداکاری و گذشتید شما که تمام جان و عمر و زندگی خود را به آسانی در اختیار ما گذاشتید تا به ما نیز درس زندگی دهید و خوشحالیم از این که توانستیم این ترم از معلومات و تجربیات ارزشمند شما بهره مند شویم و امیدواریم بتوانیم در مراحل بعدی زندگی و کار به نحو شایسته ای از آنها استفاده کنیم و همچنین از جانب آقای جاوید مدیر عامل آژانس پیشگامان پرواز و همچنین آقای ملک زاده مدیر عامل آژانس زرین نما و آقای ابولحسنی مدیر عامل آژانس قالیچه کمال تشکر و قدردانی را داریم .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نقش صنعت جهانگردیو دفاتر خدمات مسافرتی در پیشرفت کشور و اشتغال زایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.