فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تحول تاریخی باغ در ایران

اختصاصی از فی ژوو مقاله تحول تاریخی باغ در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تحول تاریخی باغ در ایران


مقاله تحول تاریخی باغ در ایران

متأسفانه درباره باغهای ایران قبل از اسلام و بعد از آن آثار و نوشته و متون دقیقی در دست نیست که ما را از چگونگی آنها مطلع سازد. همانطوری که دوره سامانی دوره شروع و اوج اعتلا شعر و ادبیات فارسی بود از نظر معماری و طراحی باغ می توان گفت که ابتدا و شروع آن از دوره استیلای تیمور لنگ در ایران آغاز گشت و تا امروز ادامه دارد. در این فصل مختصری از باغ های ادوار مختلف تاریخ ایران که به باغ های تیموری، باغ های صفوی یا شاه عباسی، باغ های قاجار و باغ های سلطنتی تهران تقسیم بندی شده است ارائه می گردد.

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 53صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تحول تاریخی باغ در ایران

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

اختصاصی از فی ژوو دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو


دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

مقدمه

تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.

اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .

در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم

استراتژی جهش بلند

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند

استراتژی حمله از اطراف

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف

استراتژی محاصره

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره

استراتژی حمله چریکی

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

اختصاصی از فی ژوو دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی


دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 24 اسلاید

این فایل در زمینه آموزش و توسعه نیروی انسانی بوده و شامل بخشهای زیر است:

توجیه کارکنان ( آشنا کردن افراد با سازمان ) ، فرایند آموزش ، فرایند پنج مرحله ای آموزش وتوسعه ، پنج مرحله در فرایند آموزش و توسعه ، روش های آموزش ، آموزش با هدف های ویژه ، آموزش و توسعه مدیریت، آموزش مدیریت در حین انجام وظیفه، الگو سازی رفتاری ، بهبود سازمانی ، تشکیل سازمان های یادگیرنده ، تغییر سازمانی ، فرایند ده مرحله ای برای ایجاد تغییر در سازمان

ارزیابی آموزش و توسعه کارکنان، محاسبه اثرات آموزش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی , مدیریت منابع انسانیمجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری 1393

اختصاصی از فی ژوو پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی , مدیریت منابع انسانیمجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری 1393 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی , مدیریت منابع انسانیمجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری 1393


پاسخنامه  تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی , مدیریت منابع انسانیمجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری  1393

پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1393 همراه با ذکر منبع و شماره صفحه مربوط به طرح سوال

در این فابل بصورت جامع به تمامی سوالات (70 سوال) تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری 1393 بصورت تشریحی پاسخ داده شده است. ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه مربوطه برای 48 سوال نیز ذکر شده است.

تهیه این فابل به داوطلبین شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و به ویژه دکتری نیمه متمرکز سال 1394 توصیه می شود

.به عنوان نمونه 2 سوال(سوال 2 و 34) از 70 سوال پاسخ داده شده به شرح زیر است:

2- بر اساس نظریه «مینتزبرگ» مدیران در «نقش های اطلاعاتی» کدام یک از نقش های مدیریت را ایفا        می­کنند؟

1) کارآفرین                       2) سخنگو                   3) رهبر                     4) مذاکره کننده

گزینه 2 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 73-75)

توضیح:

مینتزبرگ با مطالعه منظم فعالیتهای مدیران اجرایی پنج سازمان متفاوت، نتیجه می گیرد که مدیران برای انجام وظایف برنامه­ریزی، سازماندهی، هماهنگی، وکنترل به فعالیتهای گوناگونی می پردازد. وی معتقد است که مدیر نقشهای ذیل را ایفا می کند:

الف) نقشهای متقابل شخصی( انجام وظایف اجتماعی و تشریفاتی به منزله نماینده سازمان)

  1. رئیس تشریفات
  2. رهبر
  3. رابط( به ویژه در مواجهه با افراد خارج از سازمان)

ب) نقش های اطلاعاتی

  1. گیرنده(اخذ اطلاعات مربوط به عملیات ی واحد سازمانی)
  2. نشردهنده(ارائه اطلاعات به کارکنان)
  3. سخنگو(انقال اطلاعات به خارج از سازمان).

ج) نقشهای تصمیم گیری

  1. سوداگری(کارآفرینی)
  2. آشوب زدایی
  3. تخصیص دهنده منابع
  4. مذاکره کننده

نکته: نقشهای متقابل شخصی زمینه ساز ایفای نقشهای اطلاعاتی و به همین ترتیب نقش های اطلاعاتی زمینه ساز ایفای نقشهای تصمیم گیری را فراهم می کند.

34- در کدام یک از انواع تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی، اعضای باتجربه ی سازمان به عنوان الگو عمل

می کنند؟

1) فردی             2) تصادفی               3) پیوسته           4) غیررسمی

گزینه 3 صحیح است (مدیریت منابع انسانی سعادت، ص 169)

توضیح:ممکن است از یکی از اعضای قدیمی و باتجربه سازمان که با شغل و وظایف تازه وارد آشناست، بخواهیم که راهنمایی و هدایت او را برعهده بگیرد، ولی اگر چنین فردی در سازمان وجود نداشته باشد که تازه وارد بتواند از او یاد بگیرد، یا عمل و رفتار او را الگوی خود قرار دهد، بناچار باید از کس دیگه ای خواست که راهنمایی و هدایت تازه وارد را بر عهده بگیرد. آموزش تازه وارد را به روش اول آموزش پیوسته و به روش دوم، آموزش گسسته نامیده اند.

 


دانلود با لینک مستقیم


پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی , مدیریت منابع انسانیمجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری 1393

فایل کامل نرم اقزار لند پروژه راه سازه

اختصاصی از فی ژوو فایل کامل نرم اقزار لند پروژه راه سازه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

در این پرو‍ژه ، هدف ، طراحی ، انجام محاسبات ، تهیه و ترسیم نقشه های اجرایی و برآورد احجام برای قطعه ای از راه است.

پروژه ی حاضر با استفاده از نرم افزار AutoCad LAND 2009 انجام شده است


دانلود با لینک مستقیم


فایل کامل نرم اقزار لند پروژه راه سازه