فایل : word
قابل ویرایش و آماده چاپ
تعداد صفحه :21
فهرست مطالب
عنوان ...................................................................................... صفحه
اتگیزه و هدف تحقیق ................................................................. 1
مقدمه ........................................................................................ 2
بیان مسئله ................................................................................... 4
توصیف وضعیت موجود .............................................................. 5
ویژگی های گردآوری اطلاعات ................................................. 10
تجزیه و تحلیل داده ها .............................................................. 13
ویژگی های راه پیشنهادی برای تغییر داده ها ............................ 14
چگونگی اجرای تغییر پیشنهادی ................................................ 17
چگونگی نظارت بر راه حل جدید ............................................ 18
بیان پیشنهاد ............................................................................ 19
نتیجه گیری ............................................................................ 20
منابع و مآخذ........................................................................... 21
انگیزه و هدف تحقیق:
جامعه اسلامی و انقلابی ما در مسیر رشد و تعالی خود مسئولیت خطیر و مقدس انسان سازی را بر دوش معلمین نهاده است و هزاران خانواده با امید و آرزو و کودکان و نوجوانان خود را در آغوش مدارس می سپارند تا اولیای مدرسه با علم و ایمان دلسوزی به ترتیب و آموزش فرزندانشان بپردازند معلمی که از توانایی های یادگیری آگاهی ندارد و شاید به طور مستمر کودکانی را که رفتارهای ویژه ای از خود نشان می دهند مورد توبیخ قرار دهد و از آنان بخواهد که بیشتر توجه کنند و در حل مسئله پویاتر باشند در جریان این بی توجهی و مورد توبیخ قرار گرفتن توسط معلم باید منتظر بروز ناتوانائی های یادگیری جدیدی باشند. هدف از انجام این تحقیق این است که در مورد یک دانش آموز که دچار ناتوانی در یادگیری است ارزیابی به عمل آید، عواملی را که باعث بروز اختلال در یادگیری او شده شناسایی و به یاری خداوند متعال راه حل های مناسبی برای از بین بردن مشکلات و مشکلی که بر سرراه این دانش آموز قرار داد ارائه شود. و از آنجائی که خداوند متعال عنایت فرمود من توانستم در این راه قدم بردارم و با شناختی که از نظر اخلاقی، شخصیتی، اقتصادی، فرهنگی دانش آموز پیدا کردم در این راه موفق شدم.
تحقیق مطالعه یک دانش آموز که دچار اختلال در یادگیری است