فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی ارتباط میزان بهره وری تولید و میزان رضایت مندی مشتریان در نمایندگی سایپا شهرستان

اختصاصی از فی ژوو بررسی ارتباط میزان بهره وری تولید و میزان رضایت مندی مشتریان در نمایندگی سایپا شهرستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1 مقدمه ..........................................................................................................................................................2

1-2 بیان مسئله.....................................................................................................................................................4

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق .............................................................................................................................6

1-4 اهداف تحقیق...............................................................................................................................................7

1-4-1 هدف کلی..............................................................................................................................................7

1-4-2 اهداف جزئی..........................................................................................................................................7

1-5 فرضیات تحقیق............................................................................................................................................8

1-5-1 فرضیه اهم ...............................................................................................................................................8

1-5-2 فرضیات اخص........................................................................................................................................8

1-6 قلمرو تحقیق.................................................................................................................................................8

1-6-1 قلمرو موضوعی.......................................................................................................................................8

1-6-2 قلمرو زمانی .............................................................................................................................................8

1-6-3 قلمرو مکانی ............................................................................................................................................8

1-8 تعریف نظری و عملیاتی واژه ها ...................................................................................................................9

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

بخش اول: بهره وری

2-1 مقدمه.........................................................................................................................................................12

2-2 تعاریف مختلف بهره وری..........................................................................................................................13

2-3 بهره وری به یکی از طرق زیر تجلی می یابد................................................................................................16

2-4 تعریف بهره وری از دیدگاه های مختلف ...................................................................................................17

2-5 مفاهیم مرتبط با بهره وری...........................................................................................................................19

2-6 چرا باید بحث بهره‌وری را جدی تلقی کرد؟ ..............................................................................................21

2-7 انواع بهره وری...........................................................................................................................................22

2-8 سطوح بهره وری........................................................................................................................................22

2-9 عوامل مؤثر بر بهره وری ملی......................................................................................................................23

2-10 بهره وری ، رضایتمندی و وفاداری مشتری................................................................................................24

2-11 ارتباط بین بهره وری و کاهش قیمت........................................................................................................26

2-12 ارتباط بین بهره وری و کیفیت محصول....................................................................................................26

2-13 ارتباط بین بهره وری و احساس تعلق نسبت به سازمان................................................................................26

بخش دوم: رضایت مشتری

2-14 رضایت ‌مشتری‌........................................................................................................................................28

‌2-15 مدیریت ‌تقاضا ‌- ‌رابطه ‌سود ‌آور ‌با ‌مشتری‌................................................................................................29

2-16 چرا ‌حفظ ‌مشتریان ‌قدیمی مهم است.........................................................................................................29

2-17 شناسایی انتظارات مشتری.........................................................................................................................31

2-18 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری............................................................................................................33

بخش سوم: معرفی شرکت سایپا

2-19 تاریخچه شرکت سایپا..............................................................................................................................37

2-20 نمایندگی رسمی سایپا در شهرستان قروه...................................................................................................38

بخش چهارم: پیشینه تحقیقات

2-21 پیشینه تحقیقات........................................................................................................................................39

2-21-1 پیشینه تحقیقات داخلی.........................................................................................................................39

2-21-2 پیشینه تحقیقات خارجی ......................................................................................................................41

2-22طرح یا الگویی برای تحقیق.......................................................................................................................42

2-23 ویژگی های یک نظام موفق پیشنهادها......................................................................................................43

فصل سوم : مبانی نظری تحقیق

3-1 مقدمه.........................................................................................................................................................45

3-2 روش تحقیق ..............................................................................................................................................45

3-3 جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق .....................................................................................................47

3-3-1 قلمرو موضوعی.....................................................................................................................................47

3-3-2 قلمرو زمانی...........................................................................................................................................47

3-3-3 قلمرو مکانی..........................................................................................................................................47

3-3 نمونه و نمونه گیری...................................................................................................................................47

3-4 بر آورد حجم نمونه...................................................................................................................................47

3-5 معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات.......................................................................................................48

3-6 روایی (Validity ) و پایانی ( Reliability )...........................................................................................52

3-7 خلاصه فصل .............................................................................................................................................53

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل آماری

4-1 مقدمه ........................................................................................................................................................55

4-13 تجزیه و تحلیل داده ها با شاخص های آمار توصیفی.................................................................................56

4-13-1 توصیف ویژگی های فردی .................................................................................................................56

4-13-1-1 جنسیت...........................................................................................................................................56

4-13-1-2 سن افراد.........................................................................................................................................57

4-13-1-3 سطح تحصیلات..............................................................................................................................58

4-13 تجزیه و تحلیل آماری..............................................................................................................................59

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها

5-1 مقدمه.........................................................................................................................................................66

5-2 نتایج تحقیق ...............................................................................................................................................67

5-3 پیشنهادات .................................................................................................................................................67

5-4 محدودیتها .................................................................................................................................................67

5-4-1محدودیت تحقیق ..................................................................................................................................67

5-5 پیشنهادات قابل تعمیم ................................................................................................................................68

5-6 نتایج..........................................................................................................................................................68

 

 

 

 

فهرست منابع و مآخذ

منابع فارسی......................................................................................................................................................69

منابع انگلیسی.....................................................................................................................................................70

ضمائم

پرسشنامه............................................................................................................................................................73

فهرست نمودارها و جداول

1- نمودار (1) جنسیت.......................................................................................................................................56

2- نمودار (2) سن افراد......................................................................................................................................57

3- نمودار (3) سطح تحصلات...........................................................................................................................58

4- جدول 4-1 جنسیت......................................................................................................................................56

5- جدول 4-2 سن افراد...................................................................................................................................57

6- جدول 4-3 سطح تحصیلات.........................................................................................................................58

 

 

 بهمراه فایل spss


دانلود با لینک مستقیم


بررسی ارتباط میزان بهره وری تولید و میزان رضایت مندی مشتریان در نمایندگی سایپا شهرستان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.