فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه با عنوان: توان راکتیو (Reactive power)

اختصاصی از فی ژوو پروژه با عنوان: توان راکتیو (Reactive power) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه با عنوان: توان راکتیو (Reactive power)


پروژه با عنوان: توان راکتیو (Reactive power)

 

 

 

 

 

 

 

در این پروژه در مورد نقش توان راکتیو (Reactive power) در شبکه های انتقال و فوق توزیع بحث شده است و شامل 5 فصل می باشد که در فصل اول در مورد جبران بار و بارهایی که به جبران سازی نیاز دارند و اهداف جبران بار و جبران کننده های اکتیو و پاسیو و از انواع اصلی جبران کننده ها و جبران کننده های استاتیک بحث شده است. فصل دوم در مورد وسایل تولید قدرت راکتیو بحث گردیده و درمورد خازن ها و ساختمان آنها و آزمایش های انجام شده روی آنها بحث گردیده است. فصل سوم در مورد خازن های سری و کاربرد آنها در مدارهای فوق توزیع و ظرفیت نامی آنها اشاره شده است. فصل چهارم در مورد جبران کننده های دوار شامل ژنراتورها و کندانسورها و موتورهای سنکرون صحبت شده است و در فصل پنجم ترجمه متن انگلیسی که از سایت های اینترنتی در مورد خازن های سری که در مورد UPFC می باشد...

پروژه توان راکتیو (Reactive power)، مشتمل بر پنج (5) فصل، 133 صفحه، تایپ شده، به همراه تصاویر، با فرمت pdf جهت دانلود قرار داده شده و فصل بندی پروژه به ترتیب زیر می باشد:

  • فصل 1: جبران بار
  • فصل 2: وسایل تولید قدرت راکتیو
  • فصل 3: خازن های سری
  • فصل 4: جبران کننده های دوار
  • فصل 5: ترجمه متن انگلیسی

جهت خرید پروژه توان راکتیو (Reactive power)، به مبلغ فقط 3000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 20000 (بیست هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 20000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف، شماره همراه و ایمیلی که موقع خرید ثبت نمودید را به ایمیل فروشگاه (catia2015.sellfile@gmail.com) ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به ایمیل شما ارسال خواهند نمود.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه با عنوان: توان راکتیو (Reactive power)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.