فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره تشخیص و درمان سندرم روده تحریک پذیر

اختصاصی از فی ژوو تحقیق درباره تشخیص و درمان سندرم روده تحریک پذیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره تشخیص و درمان سندرم روده تحریک پذیر


تحقیق درباره تشخیص و درمان سندرم روده تحریک پذیر

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:8
فهرست و توضیحات:

تشخیص و درمان سندرم روده تحریک پذیر

مزایای پنهان کوررنگی

افسردگی

مسکن پرمصرف مسبب 2000 مورد فوت

پرتقال

مواد غذایی مفید برای کاهش بیماری قلبی و دیابت

آخرین خبرها از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در جهان

اداره غذا و دارو در آمریکا خواسته شده، یکی از مسکن های پرمصرف را از بازار جمع آوری کند .
گفته می شود، پروپاکسی فن
DarvonDarvocetو انواع ژنریک که بسیار هم توسط پزشکان نسخه می شود، موجب 2000 مورد فوت در بین سال های 1981 و 1999 (نزدیک 6 درصد مرگ ومیرهای ناشی از مصرف داروها) شده، در عمل اعتیادآور است، و هیچ مزیتی به سایر داروهای مسکن ندارد و از این رو، باید به تدریج از بازار خارج شود.در سال 2004، 23 میلیون نسخه برای پروپاکسی فن پیچیده شد؛ و بدین ترتیب، مقام دوازدهم را در میان داروهای ژنریک نسخه شده در ایالات متحده به خود اختصاص داد.
بخش بزرگی از موارد فوت به خاطر تبدیل دارو (در ضمن سوخت و ساز در بدن) به ماده ای است که برای قلب بسیار مضر بوده، و برای مدتی به مراتب بیشتر از داروی اصلی در بدن باقی می ماند و به قلب صدمه می زند.همچنین، پروپاکسی فن را، به دلیل آثاری چون خواب آلودگی و آشفتگی ذهنی که بر روی سیستم عصبی مرکزی دارد و موجب افزایش احتمال به زمین افتادن افراد سالخورده و شکستگی های ناشی از آن می شود، برای این گروه از بیماران مناسب نمی دانند.
با این حال، پروپاکسی فن وسیعاً برای بیماران بستری در آسایشگاه ها، اورژانس ها و مکان های مراقبت از سالخوردگان (که بیشترین خطر را نیز برای آنها دارد) نسخه می شود.به علاوه، صدها مورد اقدام به خودکشی با استفاده از این دارو گزارش شده است.
با این حال، به دلیل اثر اعتیادآور دارو، توصیه شده که دارو به صورت تدریجی و مرحله به مرحله (و نه یک باره) جمع آوری شود.
دو کارشناس سوئدی پروپاکسی فن -دکتر اولف و بیرجیتا جوناسون- می گویند تعداد موارد مرگ ومیر ناشی از مصرف پروپاکسی فن در ایالات متحده به تنهایی آن قدر زیاد است که باید خطر آن را جدی گرفت.لورا الوی، سخنگوی اداره غذا و دارو، تأیید نمود که درخواست جمع آوری دارو از بازار دریافت شده و به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ولی توضیح بیشتری نداد.
Pharmaceutical News
قلب ها واقعاً شکستنی اند
مسعود روحی- پژوهشگران علوم پزشکی می گویند استرس ها و خبرهای ناراحت کننده و برخوردهای تند و خشمگین به راستی می توانند قلب انسان را بشکنند. به زبان علمی هورمون هایی که در زمان های استرس آفرین و تنش زا در بدن انسان ترشح می شوند، به ویژه هورمون های آدرنالین و نورآدرنالین در خون زیاد می گردند و گاهی 7 تا 34 بار بیشتر از دیگران ترشح می کنند که می تواند زیان بار و خطرآفرین باشد و کار خون رسانی قلب را مشکل می سازد که در این حالت می توان گفت قلب
می شکند.در چنین حالتی کارشناسان آرامش بخش، هفت روش زیر را پیشنهاد می کنند تا به آرامش و رها شدن و گرفتگی دست یابیم: با صدای بلند بخندید،کاری انجام دهید؛ موسیقی گوش دهید؛مثبت فکر کنید؛ قدم بزنید؛نفس عمیق بکشید؛ با آرامش برخیزید.

__________________

 

 

جای تعجب نیست اگر پرتقال را جزو محبوب ترین میوه های جهان به حساب آوریم. این میوه از قدیمی ترین میوه هایی است که بشر از آن استفاده می کرده است.این میوه سرشار از ویتامین ث است. در حقیقت ویتامین ث یکی از عوامل مهارکننده سرطان است به طوری که این ویتامین را دشمن نیرومندی علیه یکی از عوامل شناخته شده سرطان زا یعنی نیتروز آمین ها می شناسند.بر اساس مطالعات انجام شده در آمریکا مشخص گردید که خوردن پرتقال از سرطان معده و لوزالمعده جلوگیری می کند. همچنین انواع دیگری از سرطان نیز وجود دارند که مصرف زیاد پرتقال به پیشگیری از آنها کمک می کند، از جمله سرطان مری که در این اشخاص 50 درصد کمتر از کسانی است که پرتقال را کمتر مصرف می کنند و یا اصلاً نمی خورند.
همچنین محققان دریافته اند که لایه نازک بین قسمت های داخلی پرتقال در پایین آوردن کلسترول خون بسیار مؤثر است و این خاصیت مدیون وجود پکتین در این لایه است، بنابراین در مواردی که هدف کاهش کلسترول و تأمین سلامت عروق باشد، برای استفاده از حداکثر نیروی درمانی پرتقال، توصیه می شود که پرتقال را با لایه سفید رنگ زیر پوست و لایه های نازک داخل پرتقال که حاوی پکتین هستند مصرف کنید.پرتقال حاوی اصلاح معدنی فسفر و آهن نیز است و در شفاف و درخشان شدن پوست صورت، جلوگیری از کمبود کلسیم، میگرن، کم اشتهایی و... اثرات شگرفی دارد. پیشگیری از عفونت های ویروسی از خواص دیگر پرتقال است که در عصاره آن وجود دارد و در پیشگیری و درمان بیماری ها از جمله سرماخوردگی بسیار نافع است.فایده بسیار ارزنده دیگری که این میوه دارد، کاهش فشار خون است که به دلیل میزان بالای پتاسیم موجود در آن است و از آنجایی که فیبر زیادی دارد و حاوی قند طبیعی فروکتوز است، می تواند از افزایش قند خون ممانعت کند، بنابراین مصرف آن به بیماران مبتلا به دیابت هم توصیه می شود. نقش بسیار بارز دیگر پرتقال جلوگیری از بیماری اسکوربوت (خونریزی و التهاب لثه ها) است.
پرتقال معده را سبک می کند و از بهترین تنظیم کننده های ماشین انسانی است و از این جهت می توان گفت جایی که پرتقال هست، بیماری معنایی ندارد!

نتایج یک مطالعه نشان میدهد یک رژِیم غذایی سرشار از غلات سبوس دار احتمال ابتلا به دیابت و بیماری قلبی را کاهش می دهد.
در میان بیش از 900 زن و مرد سالم کسانی که بیشترین مصرف غلات سبوس دار را داشتند سطوح کلسترول پایین تر و شاخص های ختلف بیماری قلبی و کنترل بهتر قند را داشتند.
این نتایج نشان مید هد در افرادی که دریافت غلات سبوس دار بالاست احتمال دیابت و بیماری قلبی کمتر است. در این مطالعه مشخص شد این افراد میزان کمتری پروتئین هوموسیستئین که با بیماری قلبی و سکته مغزی ارتباط دارد را داشتند.

علاوه بر سطوح مناسب تر کلسترول و قند خون ، میزان انسولین و پپتید - سی که مارکر تولید انسولین است در میان مصرف کنندگان غلات سبوس دار کمتر بود.
بنابراین مطالعه فوق نیز مصرف محصولات غلات سبوس دار را بجای محصولات پلایش شده برای پایین نگه داشتن قند خون و کلسترول توصیه می کند.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره تشخیص و درمان سندرم روده تحریک پذیر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.