فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله انگلیسی حسابداری دارای ترجمه فارسی با عنوان شکنندگی، تنش و بازده بازار

اختصاصی از فی ژوو مقاله انگلیسی حسابداری دارای ترجمه فارسی با عنوان شکنندگی، تنش و بازده بازار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله انگلیسی حسابداری دارای ترجمه فارسی با عنوان شکنندگی، تنش و بازده بازار


مقاله انگلیسی حسابداری دارای ترجمه فارسی با عنوان شکنندگی، تنش و بازده بازار

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه شکنندگی، تنش و بازده بازار

چکیده:

در این مقاله به معرفی یک سنجه جدید ریسک می پردازیم که با بازده‌های مشروط منفی بعدی بازار سهام در ارتباط است. سنجه ریسک ما هر دو جنبه، یعنی شکنندگی و تنش بازار را مد نظر قرار داده است. شکنندگی از طریق شاخص شکنندگی که توسط برگر و پوسوآنسونگ (2012) توسعه یافته، اندازه گیری می‌‌شود و تنش بازار بر متغیر‌های متعدد اقتصادی استوار است. نتایج نشان می‌دهد که لحاظ کردن تنش و شکنندگی بازار، موجب بهبود محتوای اطلاعاتی سنجه ریسک می شود. سنجه ریسک ما، با بازده بازار ماهانه ضعیف بعدی در ارتباط است. ما نشان دادیم که در یک تصریح صرفا پیش‌نگرانه، سنجه ریسک دارای اطلاعات پیش‌بینی کننده است.

کلمات کلیدی: بحران‌های مالی؛ ریسک سیستماتیک؛ تنش بازار

بخشی از ترجمه تخصصی حسابداری مقدمه مقاله شکنندگی تنش و بازده بازار:

 

با توجه به جو اخیر مالی و همچنین اثری که سقوط‌های مالی احتمالی ممکن است بر ثروت سرمایه‌گذاران داشته باشد، پژوهش در خصوص ریسک و بحران مالی در مرکز توجهات قرار گرفته است. پژوهش جاری، متغیرهای بسیاری را شناسایی می کند که می‌توانند افزایش احتمال نزول بازار، یا  احتمال تجاوز از حالت حدی مشترک منفی در بین بازارها را پیش بینی کنند. با اینحال، ادبیات موجود عمدتا بر احتمالات مشروط معطوف است و گشتاورهای اول را در نظر نمی گیرد. بنابراین، روشن نیست که آیا سنجه‌های ریسک موجود با میانگین بازده های مشروط رابطه دارد یا خیر. ما سنجه ریسک بازار جدیدی را توسعه دادیم و رابطه میان ریسک و بازده های بعدی را مورد تحقیق و بررسی قرار دادیم. نوآوری کلیدی این است که در سنجه ریسک جدید از اطلاعات مربوط به شکنندگی بازار و همچنین تنش بازار استفاده شده و نتیجتا در مقایسه با سنجه های موجود، نوآوری جدیدی عرضه گردیده است. میانگین بازده‌های مشروط بازار برای ماه‌های پس از وضعیت ریسک‌دار، منفی است و در مقایسه با بازده میانگین مشروط بر وضعیت باثبات، بطور معناداری پایین‌تر است.

همه می دانیم که گشتاوری‌های دوم داده‌های مالی، پایدار هستند. در پژوهش جاری با گسترش پیشینه تحقیق به نوسان پذیری، احتمال سقوط مالی نیز لحاظ شده و بدین ترتیب تمرکز بر دوره هایی با بیشترین نوسان پذیری معطوف گردیده است. برای مثال، مارکوات و همکاران (2009) مستنداتی از اثر دومینو ارائه کردند که طی آن، شوک اولیه محلی و منطقه‌ای موجب افزایش احتمال شوک جهانی می‌شود. کومار و همکاران (2003) متغییرهای اقتصادی شناسایی کردند که احتمال افزایش کاهش ارزش ارز را پیش بینی می کند. کریستیانسن و رانالدو (2009) دریافتند که پیوندهای اقتصادی نزدیک تر در پی ورود به اتحاد اروپا، احتمال  تجاوز از حالت حدی مشترک در بین کشورها را افزایش می دهد. کریتزمن و همکاران (2011) نسبت جذب (Absorption Ratio) خود را ایجاد کردند و دریافتند که قبل از سیر نزولی معنادار سهام، بطورمکرر نوسانات شدید لحظه‌ای در این سنجه مشاهده می شود. بگر و پوسوآنسونگ (2012) به مطالعه احتمال تجاوز از حالت حدی مشترک در بین کشورها پرداختند. آنان دریافتند که بالا بودن سطوح شاخص شکنندگی‌ آن‌ها، نشانگر بالاتر بودن معنادار احتمال سقوط بازار در بین بسیاری از کشورها است.....

نرم افزار حسابداری

امروزه شناخت واحد تجاری و نیازهای آن برای خرید نرم افزارهای حسابداری، از قدمهای مهم قبل از اقدام به خرید چنین نرم افزارها و برنامه هایی می باشد، انتخاب درست و صحیح نرم افزار مالی باعث کاهش هزینه های اضافی و کارایی بالای نرم افزار در محیط شرکت می شود. نرم افزارهای حسابداری متنوعی در جهان امروز عرضه شده اند، یکی از انها نرم افزار حسابداری تحت وب می باشد که به دلیل کم هزینه بودن و راه اندازی سریع آنها از اقبال عمومی زیادی برخوردار شده اند. تحت وب بودن این نرم افزارهای به صاحبکار کمک می کند که مکانیزه سازی بخش مالی خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن به اتمام برساند. این نرم افزارها فقط به سیستم کامپیوتر معمولی و یک خط اینترنت نیاز دارند که شرکت شما را به سیستم مالی پیشرفته تبدیل کنند و شما را از صرف هزینه های کلان نجات دهند.

بهترین نرم افزار حسابداری

بهترین نرم افزار حسابداری برای هر شرکت میتواند متفاوت باشد، هر شرکتی نیازها و محدودیت های خاص خود را دارد، همین ویژگی های منحصر به فرد هر واحد تجاری باعث می شود که نرم افزارهای حسابداری برای همه واحدها عمبکرد یکسانی نداشته باشند، که می تواند بهترین نرم افزار حسابداری را برای هر واحد تجاری تغییر دهد.

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله انگلیسی حسابداری دارای ترجمه فارسی با عنوان شکنندگی، تنش و بازده بازار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.