فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مدیتیشن قدرت قدردانی پنهان

اختصاصی از فی ژوو مدیتیشن قدرت قدردانی پنهان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدیتیشن قدرت قدردانی پنهان


 مدیتیشن قدرت قدردانی پنهان

برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه خود را به احساس سپاسگزار با قدردانی پنهان مدیتیشن

  • تمرین قدرت قدردانی هر روز
  • لذت بردن از زندگی خود را در حال حاضر بدون احساس چیزی است که گم
  • جذب فراوانی، معجزات و تجربه های بزرگ
  • تابش مثبت بی نهایت و شکر پروژه
  • جذب افراد مثبت و کارهای بیشتری باید سپاسگزار برای

زندگی خود را با یک نگرش واقعی قدردانی. همه ما می دانیم قدرت قدردانی و نقشی که قدردانی در زندگی روزمره ما است. با تمرین قدردانی هر روز، شما در حال افزایش فرکانس ارتعاشی خود را و جذب معجزه و تجارب زیبا بدون حتی آن را می دانم. قدرت قدردانی واقعا می تواند زندگی خود را برای بهترین تغییر اگر شما آن را تمرین و معنی آن است.

 
  • شرح
  • قدردانی قرار می دهد تمرکز خود را بر روی آنچه شما می خواهید، و نه آنچه شما نمی خواهید، و، بنابراین، شما بیشتر از آنچه شما سپاسگزار برای بودن است. علاوه بر این، نگرش قدرشناسی شما را قادر به لذت بردن از زندگی خود را به کمال بدون اینکه به پایین به منفی و تلخی مکیده می شود. ثابت شده است که مردم سپاسگزار به طور کلی شادتر و سالم. اگر قدردانی دارای چنین قدرت عظیم بر زندگی ما، چرا که نه به آن عمل؟

    این MP3 پیام های پنهان مدیتیشن شامل نشاط بخشی، تصدیق پنهان مثبت در مورد نگرش قدردانی و تقدیر برای آنچه که شما در حال حاضر کردم. پیشنهادات پنهان، در زمان مقتضی، قرار گرفتن در معرض تکراری، به ذهن ناخودآگاه خود را غرق خواهد شد و بخشی از طبیعت خود را. شما به خدا را شکر برای زندگی خود را یاد بگیرند و شروع به دیدن زیبایی در همه چیز به جای افتادن به دام بدبینی است.

    فرکانسهای حامل
    Isochronic تن (30 دقیقه اول) 194.71 هرتز - مربوط به انرژی بدن / ذهن و ثبات + 6.88 هرتز امواج تتا عاطفی - نشاط، تعادل روانی.
    ضربه دارای دو گوش (30 دقیقه قبل) 136.1 هرتز - مربوط به هماهنگی با جهان هستی و آرامش عمیق + امواج تتا 4 هرتز - خلاقیت، تصاویر، آرامش درونی و احساسات تسکین دهنده است.


    تصدیق پنهان این جلسه:

     

    قدردانی من

    خدایا شکر من همیشه شادوخندان و زیبا و جذاب وسالم و قوی وقدرتمند و دانشمند هستم.

    خدایا شکرخوشحالم همیشه بر دانایی وآگاهی من افزوده میشود.

    خدایا شکر خوشحالم شبها به خوابی عمیق فرو میروم  وصبحها با نشاط وشادمانی برمی خیزم.

    خدایا شکرخوشحالم همیشه همه اهدافم از راهی عالی به آسانی وفوری در جهت خیر وشادی وسود همگان برآورده ومتجلی میشود

     

    من سپاسگزار از ته دل  برای هر جه  در زندگی دارم  و من ان را تجربه کرده ام و انجام دادم.
    من سپاسگزار برای سلامت جسمی و روحی ام.
    من در حال حاضر برای همه فراوانی هایی که د ارم خدا را شکر میکنم.

    قدردانی من را قادر می سازد تا به طور کامل از آنچه من در حال حاضر درارم لذت ببرم
    زندگی من فوق العاده و کامل، کامل و پر از مردم خوب و تجارب غنی سازی است
    من به خاطر رفاهی که دارم سپاسگزارم.

    قدردانی منبع تمام خوبی است؛ آن منبع از زندگی است
     زندگی من در حال شکوفایی است وازاین بابت خدا را شکر می کنم


دانلود با لینک مستقیم


مدیتیشن قدرت قدردانی پنهان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.